Korduma kippuvad küsimused
Kui kiiresti jõuab kaup kohale?
Kui tellitud kaup on laos, toimetame selle kohale hiljemalt 3 tööpäeva jooksul. Kõrghooajal võib kohaletoimetamine võtta pisut rohkem aega. Kui Sinu tellimus koosneb mitmest tootest ja juhtub, et osad tooted on laost otsa lõppenud, saadame tellimuse mitme saadetisena (saatekulu jääb muutumatuks).
Kas tellimust on võimalik muuta, kui olen juba ära maksnud?
Tellimust on võimalik muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks helista +372 322 0077 või kirjuta sellest e-posti aadressile info@hairpro.ee
NB! Kirjutades märkige kindlasti ära oma nimi ja tellimuse number, mille leiad Hairpro poolt saadetud kviitungilt Sinu e-postis.
Tellimuse täiendamine või tühistamine, kuidas seda teha?
Pöördu võimalikult kiiresti meie klienditeeninduse poole telefonil +372 322 0077 või e-mailil info@hairpro.ee.
NB! Kirjutades märkige kindlasti ära oma nimi ja tellimuse number, mille saad leida Hairpro poolt saadetud kviitungilt Sinu e-postis.
Kuidas kaupa tagastada või vahetada?
Tagastamise kohta saab lugeda siin.
Millised on maksevõimalused?
Hairpro.ee veebipoes saab tasuda järgnevate makseviisidega: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, COOP Pank, LHV Pank, krediitkaart.
Kui kiiresti tellimus täidetakse?
Kui maksate kauba eest internetipangas või maksekaardiga, alustatakse Sinu tellimuse täitmist koheselt. Kui valid muu maksmisviisi, kinnitatakse tellimus ühe tööpäeva jooksul.